Followers

Sunday, September 23, 2012

Sekali Lagi...

~salam ~


sekali lagi aku dikejutkan dengan berita org yang aku sayang mengalami kemalangan dan patah tangan ..ya tuhan dugaan apa kah ini ?? namun aku bersyukur sebab x de apa 2 yang berlaku selain patah tangan ..kesian my hubby baru  je berapa bulan sembuh dah diduga semula...mungkin ada hikmahnya semua ini..aku percaya tuhan hanya akan menguji hambanya yang kuat dan Allah Maha mengetahui apa yang terbaik untuk dirinya...kita akan laluinya bersama..maafkan aku kerana emosi dengan semua yang berlaku...aku hanya insan biasa yang tidak lepas dari melakukan kesilapan. Ya Allah hanya talimu tempat aku bergantung dan hanya pintumu akan ku ketuk untuk mencari redha darimu Ya Allah...Kasihani lah dia dan sembuhkan lah dia Ya Allah...
     Percayalah dugaan itu datang tidak kira tempat dan masa..Jika Allah sudah menginginkan ia terjadi maka ia akan terjadi. walaupun syg baru nak bekerja dengan baik dan buktikan yang sayang mampu...syg di uji lagi ..sabarlah semua pasti ada hikmahnya ...Percaya bahawa jika Allah ingin mengambil apa yang kita ada sekarang..sekelip mata ianya akan di ambil..
           *** Semoga ini semua menjadi iktibar buat kita ***
Doaku untuk mu ......


Terima kasih kerana sudi singgah di blogku yg tak seberapa ni(^_^)

No comments:

Post a Comment

jom komen (^_^)....