Followers

Sunday, April 29, 2012

Bermulanya aku...kerana mereka ...love u so much




sharing ...<3



1980
ini lah mak dan ayah aku...:-) gambar ni aku edit semula bg dia clear cket...gambar lame dah 30 tahun dh gambar ni...mak dan ayah aku kawen...so sweet...time ni aku x da lagi...:-) tapi aku tahu mak mesti happy sangat dapat kawen dgn insan yang paling mak cintai...walaupun banyak halangan tapi jodoh mereka telah di tetapkan oleh Allah S.W.T....mak anak mu teringin nak jadi pengantin secantik mak:-)...[oppppssss...terlebih sudah ...lame dah aku nak tulis kisah percintaan mak dan ayah aku kat entry ni cuma  tak de kesempatan je ..patut nye malam ni aku kena study tapi x pe la...buang boring update blog plak...hehe...aku pantang men blog..memang susah nak berenti ...okey back to love story mak dan ayah aku tadi...mereka berasal dari tempat yang berbeza...ayah aku berasal dari kepulauan sulawesi indonesia...mak aku plak memang berasal dari malaysia...[ gadis bumi kenyalang]...mereka telah bertemu dan bercinta ...bak kata pepatah ikan di laut asam di darat dalam periuk bertemu juga ...betul  ke apa aku merepek ni??? huhuh...aku bangga dengan mak aku...mak selalu cerita kisah hidup mereka waktu selepas berkahwin...walaupun time tu hidup mereka susah tapi aku yakin mak bahagia dan bertekad untuk sehidup semati dengan bapak[ panggilan yang aku guna untuk ayahku]....bapakku...dia seorang yang sangat baik hati dan pemurah ...setahu aku lah....susah nak tengok dia marah ...my hero...selalu di hati...pengorbanan mereka berdua membesarkan aku tak mungkin dapat aku lupakan ..aku mengharapkan semoga kebahagiaan yang tak terhingga adalah milik bapak dan mak ...tak mahu mereka berduka walau sedikit pun...tak akan sesekali melupakan mereka...aku selalu sematkan dalam hati " mereka yang kita sayangi telah lama berkorban untuk kita....maka sekarang kita  harus membalas pengorbanan mereka...aku doakan cinta bapak dan mak ku akan kekal selama-lamanya dan bila aku telah dimiliki nanti aku ingin menjadi seperti mak....yang selalu berada di samping suami...tidak kira susah atau senang...".suka atau duka...sedih plak dah....." huhuhu....muah i love u two.....................forever n ever 





Terima kasih kerana sudi singgah di blogku yg tak seberapa ni(^_^)

No comments:

Post a Comment

jom komen (^_^)....