Followers

Thursday, December 29, 2011

Penantian dalam penyiksaan.






hai".....ergggggg

Bila la agaknya aku akan dpt tahu...huhu..tak pe sabar je..kalau dh rezeki tak kan kemana...semoga apa yg aku hajati selama ini akan tercapai huhu..walaupun aku dh tunggu 2 tahun tapi aku tetap bersyukur...bosan nye kat umah adik2 dh blik  study..tinggallah aku dengan adik yg bongsu je..itu pun 3 hb dh masuk sekolah..aku bila lg? ermmmmmmmm....x lama lg kot.............bengang.......bosan..........terseksa ..............miss my someone special..:-(...apa la yg dia tengah mimpi sekarang ye ...huhu...hope ada gak lah aku tersesat dlm mimpi dia kan ..huhu...pejam jelik..dah nak masuk tahun 2012...apa azam baru?..dh set dah semua untuk tahun ni...semoga tiada aral yg melintang dan semuanya di permudahkah..amin...banyak benda yang aku nak buat tahun ni tapi x dapat nak buat ...InsyaAllah...tahun 2012 yg akan datang ini memberikan kita semua semangat yg baru dan motivasi yg tinggi untuk terus maju dan maju........fire...fire..fire...

                                                                                          







Terima kasih kerana sudi singgah di blogku yg tak seberapa ni(^_^)

No comments:

Post a Comment

jom komen (^_^)....